Ja hem començat el mes de maig i fa oloreta a primavera pertot. Els camps estan ben florits i hem d'aprofitar ara que podem sortir un poquet per omplir els pulmons amb aquesta oloreta.
Aquest cap de setmana ha estat un dia més llarg, així que... anem a per feina!
LENGUA:
- Comprensión lectora: Viajar a París
ENGLISH: Describing people!!
- TASK 1: Activity Book pag. 80.
-TASK 2: Look the example and then write a description of a friend or a member of your family.
MATEMÀTIQUES:
Llegeix i completa aquest mapa conceptual sobre la mesura de la longitud.
Ara et toca mesurar! Agafa un regla o un metre i anota el que mesura:
- - La taula del menjador de casa: d’ample fa: ………. i de llarg fa: ………..
- - El teu llapis: ………..
- - La teva goma d’esborrar: ………..
- - El mòvil de la teva mare o del teu pare: …….
- - L’ample i el llarg del teu llit: d’ample fa …… i de llarg fa ……..
- - Les juntes de les rejoles de casa: ………
- - Tria el que vulguis i mesura-ho: ………..
Ara contesta:
- - Pots mesurar un llapis en metres (m)? Per què?
- - Quina unitat de mesura utilitzaries per mesurar la distància entre Binissalem i Lloseta? Per què?
- - Anomena 3 coses que mesuraries en milímetres (mm)?
CIÈNCIES NATURALS:
Un guia pelut!
Heu d'anar al punt 7. ENLLAÇOS WEB i Visualitzar el vídeo “Gossos pigall, els ulls de les persones cegues” i respòn a les preguntes:
- Qui és en Gómer?
- Com ajuda en Gómer a la Susi?
- A quins locals i mitjans de transport pot entrar en Gómer?
- Què passa si li impedeixen el pas?
- Com és la formació d’un gos pigall? Resumeix-la.
- Quan és jubila un gos pigall?
- Com ajuden a les persones els gossos senyal?
- Com ajuden a les persones els gossos de rescat?
- Quins altres animals de companyia coneixes?
- Si tens algún animal de companyia a casa, explica com el cuides.
*RECORDA: Has d'anar a projectes.santillana.cat
USUARI: santillana
CONTRASSENYA: santillana
Aquesta setmana estudiarem el verb.
Consultar el llibre digital pàg 180
Escriu al quadern:
- Què és el verb?
- Escriu les tres conjugacions amb dos exemples de cada una.
- Encercla el verb de cada oració:
- Nosaltres cantarem una cançó.
-Jo tenc un llibre molt interessant.
- La meva padrina fa uns robiols boníssims.
- Tanca la porta!
- Menges una poma.
Escriu devora cada verb la persona i el nombre:
menjam= 1ª persona del plural.
tenc=
pintam=
cerca=
cercaré=
beus=
ballava=
SOCIALS: Segueix treballant sobre la prehistòria.
Aquells que no heu entregat el vídeo amb el ball, aquesta és la darrera setmana. Ànims i a ballar!!!
MÚSICA
Aquesta setmana vos propòs una activitat que es diu "7 paraules per a 7 músiques".És una activitat d'audició creativa centrada en l'escolta emocional i en la qual heu de descriure les sensacions que vos produeixen les diferents músiques expressant i sintetitzant aquestes sensacions amb una sola paraula. Quin tipus de paraula? Un lloc, haureu d'escriure un lloc (per exemple la platja, un bosc, una cova...)que vos suggereixi cada un dels 7 fragments musicals que hi ha enllaçats. Esper que gaudiu de l'activitat!!! En tenir les set paraules, fés un cartell xulo posant les 7 paraules i m'envies una foto!
Àudios
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.